Divendres, 17 de Novembre de 2017

Decidim reciclar

El passat divendres 1 de setembre

LA CONSELLERA MERITXELL BORRÀS VISITA EL PLA
Meritxell Borràs, consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat de Catalunya, va visitar El Pla de Santa Maria divendres passat al matí. Després de signar en el llibre d’honor de l’Ajuntament, Borràs va conèixer de primera mà la remodelació dels carrers de la Sardana i la Réria així com el Centre d’Interpretació del Tèxtil i el Museu Agrícola.

L’Alcalde del Pla, Mateu Montserrat, i diversos regidors, van guiar la consellera en el seu recorregut. Al Centre d’Interpretació del Tèxtil, el restaurador dels telers centenaris que s’hi troben en funcionament, José Luis Baldor, va explicar-li les característiques i el funcionament de les màquines.

La Consellera va conèixer també les naus de la fàbrica que s’han restaurat recentment i que acolliran les exposicions de la pròxima edició de la Fira del Vent, a l’octubre. També va passejar per la bassa i el parc.

Tant la remodelació de la Réria com la rehabilitació de les instal·lacions de l’antiga fàbrica han comptat amb subvencions dels fons FEDER. Meritxell Borràs va elogiar el resultat del treball realitzat i el bon ús donat a les subvencions.

La consellera anava acompanyada de Baptista Capell, director de Serveis Territorials del seu departament a Tarragona, així com de diversos membres del seu equip. Després de la visita al Pla, van continuar la seva ruta cap a Figuerola del Camp.

Data: 02-09-2017