Dimarts, 21 de Agost de 2018

Dissabte 25 i diumenge 26 de novembre

ACTES PER LA MARATÓ DE TV3
Aquest cap de setmana tindran lloc tot un seguit d’actes organitzats per les entitats planenques per col·laborar amb la Marató de TV3, que enguany està dedicada a les malalties infeccioses.

Dissabte 25, a les 17 h hi haurà una xerrada sobre aquestes malalties organitzada pel Col·lectiu de Dones i a les 18 h, un Bingo Solidari organitzat pel Catesplai  Planenc.

Diumenge al matí, de 10:00 12:30 h, la Xiruca Foradada organitza una excursió per la Ruta de l’aigua de la Mina. Tot seguit es projectarà el vídeo de l’interior d’aquesta al Centre d’Interpretació del Tèxtil. L’activitat té un preu de 5 euros i cal inscriure’s a l’Ajuntament. A les 13 h es farà un vermut solidari organitzat pel Consell de Joves i a les 14 h un dinar solidari que organitza l’Associació de la Gent gran.

A la tarda hi haurà ball, a les 16 h amb l’orquestra 9Stil. Una hora més tard, a la Sala Parroquial, hi haurà una sessió de cinema infantil que organitza el Consell de Joves.