Dimarts, 21 de Agost de 2018

Obert el termini d'inscripció

CONCURSOS DE NADAL: APARADORS I DIBUIX INFANTIL
S’ha obert el termini per presentar obres al VI Concurs infantil de dibuixos de Nadal i per inscriure’s al I Concurs d’aparadors.

Entre les obres premiades en el certamen de dibuix infantil, s’escollirà la felicitació de les Festes de l'any vinent per a tots els habitants del municipi. Els dibuixos han de tenir relació amb el Nadal i han de poder ésser utilitzats com a fons d'una felicitació nadalenca.
El concurs és obert a tots els nens i nenes que estiguin cursant entre P3 i 6è de Primària. Podeu recollir les plantilles per fer els dibuixos i les bases completes a l'Ajuntament, en horari d'oficina. El lliurament de dibuixos es pot fer entre el 4 i el 20 de desembre. Els premis seran lots amb material escolar.

Al Concurs d’aparadors hi poden participar tots els establiments del municipi, amb aparador o sense. Cal il·luminar i decorar una part de la façana o de l’aparador. Hi ha tres premis, de 100€, 50€ i 25€, respectivament.

DESCARREGUEU LES BASES DELS CONCURSOS