Dimarts, 21 de Agost de 2018

Ses Majestats arriben divendres a les 18.30 h.

DIADA DE REIS I FESTA MAJOR D'HIVERN 2018
La primera setmana de l’any ens porta l’arribada dels Reis d’Orient i la Festa Major d’Hivern. Ses Majestats arribaran, com cada any, el dia 5 al vespre. La cavalcada sortirà a les 18.30 de la Plaça de Sant Jordi i anirà fins a la Plaça de la Vila, amb la Xaranga Tal com Sona obrint pas. Després del tradicional discurs des del balcó de l’Ajuntament, els Reis repartiran joguines per les cases.

A la nit, comencen els actes de la Festa Major d’Hivern, amb Nit Jove al Centre Cívic La Pista. Hi actuarà el grup La Loca Histeria i es seguirà amb Disco Mòbil.

Dissabte 6 al matí hi haurà missa solemne de Reis i a la tarda, concert i ball de tarda amb l’orquestra Montgrins. Els actes acabaran diumenge 7 amb el lliurament de premis dels concursos de Nadal, misa solemne a l’església de Sant Ramon i, a la tarda, l’espectacle infantil de teatre “El petit Príncep”, a la Sala Parroquial.

Us podeu descarregar el programa a l’enllaç que figura més avall. (Al que es va repartir a les cases figura per error que l’arribada dels Reis és a les 12.30. L’hora correcta és les 18.30).

DESCARREGUEU AQUÍ EL PROGRAMA D'ACTES DE LES FESTES