Dimarts, 20 de Febrer de 2018

Contractació de dos treballadors/es. Personal laboral amb categoria d'oficis varis

Decidim reciclar

Per a les obres de cobertura de la Rasa del Tudores

SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA
Les obres de canalització de la Rasa del Tudores, que actualment ja estan enllestides, han rebut una subvenció de la Diputació de Tarragona. L’actuació subvencionada ha consistit en el sanejament general del sector ubicat a la zona urbana entre els carrers de les Escoles i Terrassa per unir-lo al carrer del Vall. A més de la canalització del barranc, s’ha arranjat la canonada de fecals i s’han construït pous de registre de futures connexions separatives. L’import total de l’obra ha estat de 61.461€ i la subvenció concedida és de 19.303€.

La canalització de la rasa va ser el primer pas per a l’urbanització del nou carrer Mn. Josep Cabayol i la construcció de la pista poliesportiva descoberta. Tant l’un com l’altra estan ja en una fase molt avançada de treballs.