Dijous, 18 de Gener de 2018

Decidim reciclar

UllPla-Fira del Vent, decoració d'aparadors i dibuix infantil

LLIURAMENT DE PREMIS DELS CONCURSOS DE NADAL
El passat diumenge 7 de gener es van lliurar els premis dels concursos de Nadal de l’Ajuntament del Pla de Santa Maria i del concurs UllPlà – Fira del Vent. Es van lliurar 18 guardons corresponents a les diferents categories.  Com en els anys anteriors, la sala d’actes de l’Ajuntament va ser l’escenari del lliurament de premis. En aquesta edició s’incorporava per primera vegada el Concurs de Decoració d’Aparadors, que ha substituït del de decoració de façanes i balcons.

A l’enllaç que figura més avall us podeu descarregar un dossier amb fotografies dels establiments premiats, així com tots els dibuixos. A la pàgina web de l’Agrupació Fotogràfica UllPla trobareu les obres guardonades en el concurs de la Fira del Vent. Els dibuixos també els podeu veure exposats al vestíbul de l’Ajuntament.

L’establiment guanyador del concurs d’aparadors va ser la Peixateria Àlvar, amb una original decoració de meduses de paper i un naixement situat en un frigorífic. Instal·lacions Anton Montserrat va quedar en segona posició i la perruqueria Carme Fonts, en tercera. Els guardons estan dotats amb 100€, 50€ i 25€, respectivament.

El VI Concurs Infantil de Dibuixos de Nadal tenia tres categories. Els guanyadors de la categoria A, per a nens i nenes de P3 a P5, van ser Roc Peña (1r), Marina Martínez (2n) i Mariana de Freitas (3r). A la categoria B, de primer a tercer de Primària, van guanyar Maria Lombardo (1r), Júlia Farré (2n) i Eloy Sánchez (3r). A la categoria C, de quart a sisè de primària, els premis van ser per a Ariadna Ribé (1r), Zaira Zurita (2n) i Blai Singla (3r).

Un dels dibuixos premiats, de Maria Lombardo, il·lustrarà la felicitació del Nadal 2018 de l’Ajuntament del Pla. Els guardons del concurs infantil són lots de material escolar i de dibuix. El jurat dels concursos de Decoració d’Aparadors i de Dibuixos de Nadal estava format per Sònia Farran, Maria Teresa Ferré, Núria Fortuny, Maria Fonts, Isabel Grau i Josep Silvestre.

El VIII Concurs Fotogràfic UllPlà – Fira del Vent va reconéixer el treball de Ferran Murillo i Clavé (1r), Anna Bernardo i Baldrich, (2n) i Cristina Montero i Sánchez (3r) en la categoria Nacional. Els premis estaven dotats amb 200€, 100€ i 50€, respectivament.

En la categoria Social, reservada a socis de l’Agrupació UllPlà, el primer premi va ser per a Margarita Fortuny i Balcells (30€); el segon, per a Fermí Bernardo i Pérez (20€) i el premi Amic-Amiga, per a menors d’edat, per a Josep Maria Baldrich i Cos (obsequi). Tots els premiats van rebre també un diploma commemoratiu.

El jurat estava format per Salvador Atance, de l’Associació Fotogràfica del districte IX; Delfí Ramírez i Sala, de Flash Gelida i Ramon Ferré Vila d’UllPlà. Aquesta grupació és qui organitza el concurs, amb la col·laboració de la Federació Catalana de Fotografia, la Fira del Vent i l’Ajuntament del Pla. Es van presentar un total de 35 obres de 15 autors.

Data: 12-01-2018
 DESCARREGUEU AQUÍ ELS DIBUIXOS I FOTOGRAFIES DELS APARADORS PREMIATS