Dissabte, 17 de Novembre de 2018

Pla d'Acció Municipal

Comunicació prèvia d'obres
Sol·licitud de llicència d'obres majors

Els dies 10, 11 i 14 de febrer

ARRIBA LA FESTA DEL CARNESTOLTES
El Rei Carnestoltes torna al Pla el cap de setmana del 10 i 11 de febrer. Aquest any hi haurà rua el dissabte 10, carnaval infantil el diumenge 11 i, per cloure la festa, enterro de la sardina el dimecres  14. L’animació està garantida amb la col·laboració de Nexus Teatre a la rua i a l’enterro.

Les inscripcions al sopar i al concurs s’obren el dilluns 29 de gener i es tancaran el divendres 9 de febrer. A l’enllaç que figura més avall us podeu descarregar el programa de la festa, que també podeu trobar resumit a continuació. En aquest altre enllaç podeu DESCARREGAR LES BASES DEL CONCURS .

El dissabte 10 tindrà lloc la Rua de Carnaval, que s’iniciarà a les 19.30 pels carrers del poble i fins al Centre Cívic. Les carrosses, comparses, grups, participants i el jurat estan convocats mitja hora abans a la plaça de Sant Jordi, per esperar l’arribada de Sa Majestat el Rei Carnestoltes.

A l’arribada al Centre Cívic, el Rei Carnestoltes rebrà les claus del poble i llegirà el pregó del Carnaval. Tot seguit es presentaran els participants del concurs dalt de l’escenari. A continuació hi haurà el tradicional sopar i ball amb DJ per a totes les edats. Els premis s’entregaran a la mitjanit i en el trancurs de la vetllada hi haurà tres guardons extraordinaris.

Diumenge 11 a les 17 h. es farà la rua infantil des de la plaça Jacint Verdaguer i fins al Centre Cívic. La festa tindrà animació, sorpreses i berenar per a tots els assistents per cortesia del Rei Carnestoltes.

Dimecres 14, a les 19.30, tocarà enterrar la sardina. El seguici fúnebre del Carnestoltes sortirà també de la plaça Jacint Verdaguer i recorrerà la Réria fins al Centre Cívic. Igual que en la rua de dissabte, l’animació anirà a càrrec de Nexus Teatre.

Data: 25-01-2018
 Prem AQUÍ per DESCARREGAR EL PROGRAMA