Dimarts, 21 de Agost de 2018

El Municipi
Model dŽinstància general
Devolució parcial de lŽIVTM
Bonificació de lŽIVTM per antiguitat del vehicle
Exempció de lŽIVTM pels vehicles matriculats a nom de minusvàlids pel seu ús exclusiu
Sol·licitud llicència per execució dŽobres menors

Gimnàs municipal

Sessió del 19 de desembre de 2017

RESUM DE LA JUNTA DE GOVERN
La Junta de Govern de l’Ajuntament del Pla va celebrar sessió ordinària el dimarts 19 de desembre. Entre d’altres acords, es va aprovar l’encàrrec del projecte i la direcció d’obres de la rehabilitació del carrer Anselm Clavé a Consulting Ditecsa per un import de 3.800€.

ADJUDICACIÓ DE CONTRACTES D’OBRES I SUBMINISTRAMENTS

S’han aprovat les adquisicions de materials i serveis que figuren a continuació amb els imports corresponents, tots ells sense IVA.

Concepte

Import (€)

Andreu Proycon SL

Manteniment edificis

Happy Ludic SL

Manteniment parcs infantils 2018

Tallers SAMI , SCCL

Manteniment deixalleria

Serveis Vials del Valles SL

Subministrament senyals de transit

Jofre Instal·lacions i muntatges

Subministrament prestatgeries

Consulting ditecsa SL

Projecte i direcció obres C/ Anselm Clave

RESOLUCIÓ D’INSTÀNCIES

Es denega la sol·licitud de M.C.C.D. de trasllat de les despulles d’un nínxol atès que no s’ha realitzat el canvi de titularitat corresponent i no s’ha  aclarit el legítim titular, tal com marca el Reglament del Cementiri Municipal.

S’aprova la sol·licitud de J.P.C. que li sigui concedida una exempció del 100% de l’impost de vehicles per al seu, matrícula 4463-KFH, en substitució de la que gaudia per a l’automòbil anterior, matrícula 2772-JDK, atesa la seva condició de persona disminuïda, degudament acreditada.

S’aprova la sol·licitud de M.C.A. en la qual demana una bonificació en la quota de l’impost de vehicles per al seu, matrícula 1925-JWD pel fet que es tracta d’un automòbil híbrid. S’acorda concedir-li una bonificació del 75% en el padró de 2018, tal com estableixen les ordenances municipals.

APROVACIÓ DE LA RELACIÓ DE FACTURES I PAGAMENTS

Es dóna compte de la relació de despeses i factures rebudes als Serveis d’Intervenció, degudament conformades pels serveis corresponents i s’acorda fer-ne el pagament. Aquesta relació es troba  disponible i consultable a l’Ajuntament.

Data: 27-01-2018