Dijous, 24 de Maig de 2018

Es farà del 2 al 14 de juliol a l'edifici històric de l'Escola Sant Ramon

OBERTES LES INSCRIPCIONS AL CURS DE MONITOR DE LLEURE
L’Ajuntament del Pla organitza una nova edició del curs de monitor de lleure, que serà impartida per la Fundació Santa Maria de Siurana. El curs tindra lloc entre el 2 i el 14 de juliol i s’impartirà a l’edifici històric de l’Escola Sant Ramon.

La inscripció ja està oberta i es pot fer a les oficines de l’Ajuntament mentre quedin places. Per fer la inscripció cal portar la fitxa que es pot descarregar de l’enllaç més avall, juntament amb el compromís del participant, tres fotografies mida carnet i una fotocòpia del DNI.

La durada total del curs és de 100 hores presencials i 50 hores que s’imparteixen a distància. A més, cal realitzar un total de 160 hores de pràctiques. El preu són 200 euros. Les persones empadronades al Pla de Santa Maria podran gaudir d’un 15% de descompte.

L’horari de classe serà de 10.00 a 14.00 h. i de 15.00 a 19.00 h. El primer dia, el dilluns 2 de juliol, l’hora d’inici sera a les 9.00 del matí. Hi haurà classe cada dia (incloent dissabte 7 i diumenge 8 de juliol. El dilluns 9, hi haurà classe només en horari de matí.

Data: 08-03-2018
 Descarregueu aquí la FITXA D'INSCRIPCIÓ i el FULL DE COMPROMÍS