Dijous, 13 de Desembre de 2018

Pla d'Acció Municipal

Comunicació prèvia d'obres
Sol·licitud de llicència d'obres majors

El termini de presentació d'originals acaba el divendres 4 de maig

XXI CONCURS LITERARI "VILA DEL PLA"
Ja s’han fet públiques les bases del concurs literari “Vila del Pla”.  Es premiaran obres de poesia i de narració en diferents categories per edats, a partir de tercer de primària. El termini de presentació d’originals acaba el 4 de maig i el lliurament de premis serà el 24 de juny.

En narració s’estableixen quatre categories per edats: 3er i 4t de Primària (A); 5è i 6è de Primària (B), ESO (C) i majors de 16 anys (D). Pel que fa a poesia, hi ha una única categoria per a nois i noies de primària (A), una altra per a l’ESO (B) i la tercera per a majors de 16 anys (C).

(A la foto, el lliurament de premis de l’edició de 2017).

Els premis són diferents en cadascuna de les modalitats i tots inclouen dotació econòmica i vals. En  la modalitat de narració els imports són 50€ per a la categoria A; 100€ per a la B; 150€ per a la C i 200€ per a la D. En poesia, 10€ per a la categoria A; 75€ per a la B i 100€ per a la C.

Els premis es lliuraran el pròxim diumenge 24 de juny, en un acte que inclourà també una actuació musical. Els treballs guanyadors es publicaran de forma íntegra a la pàgina web de l’Ajuntament.

Tots els participants poden enviar les seves obres, signades amb pseudònim, per triplicat, a l’Ajuntament del Pla, fent constar la modalitat del concurs i la categoria. En sobre tancat cal incloure nom i cognoms del concursant i les dades de contacte. La participació és limitada a dos escrits per persona.

Data: 08-03-2018
 Descarregueu aqui les BASES DEL CONCURS LITERARI