Dimarts, 21 de Agost de 2018

Es van triar per votació popular durant la passada Fira del Vent

DOS JOCS INFANTILS NOUS AL PARC DE LA FÀBRICA
El Parc de la Fàbrica ha estrenat dos jocs nous perquè els nens i nenes puguin passar una bona estona i posar a prova les seves habilitats. Són la travessia i l’estora, tots dos ben originals i de grans dimensions.

L’estora és una catifa de cautxú, suspesa d’una gran estructura de troncs de fusta i amb capacitat perquè s’hi gronxin a fins a sis nens petits alhora. La travessia és un camí format per pilones de fusta, cordes, un pont i una reixa, tot situat a dos pams de terra. S’hi pot practicar l’equilibri i l’agilitat per arribar d’un punt a l’altre.

Tots dos jocs estan fets amb troncs de robínia (acàcia) sense retocar la seva forma original. Aquesta fusta té una gran resistència i no necessita tractament per mantenir-la en bon estat. A més, com que cada tronc és diferent, no hi ha dues instal·lacions iguals.

Els dos jocs van ser escollits per votació popular durant la passada Fira del Vent entre sis possibilitats diferents. Les votacions es podien fer presencialment a l’estand de l’Ajuntament o per mitjà de l’aplicació per a mòbils El Pla al dia. El cost total dels dos jocs nous ha estat de 14.990 euros.

Data: 04-06-2018