Divendres, 19 de Octubre de 2018

Pla d'Acció Municipal

Sol·licitud de llicència d'obres menors (pdf)
Comunicació prèvia d'obres (word)
Sol·licitud de llicència d'obres majors (word)

Gestionats per Vallsgenera gràcies al Pacte Camp de Valls

NOUS SERVEIS PER A L'OCUPACIÓ A L'AJUNTAMENT
L’Ajuntament oferirà a partir d’ara nous serveis per a l'ocupació en el municipi gestionats per Vallsgenera: orientació laboral i borsa de treball, emprenedoria, formació i intermediació laboral entre empresa i treballador. Aquesta oferta és fruit del Pacte Camp de Valls – Parc Industrial de l’Alt Camp, signat per l’Ajuntament i onze municipis més de l’Alt Camp.

El servei d’orientació i borsa de treball va adreçat a persones en situació d’atur o que volen millorar la seva posició laboral. Per inscriure’s, ho poden fer directament en aquest enllaç o poden demanar dia i hora a l’Ajuntament perquè la tècnica que gestiona el servei els ajudi en la inscripció.

El servei es prestarà a les oficines municipals els dimecres 11 i 25 de juliol, de 9 a 11 del matí. Al setembre, el servei tindrà lloc els dies 12 i 26. A partir d'octubre, l’horari es mantindrà i el dia d’atenció serà el segon dimecres de cada mes.

El servei d’emprenedoria va adreçat a persones que volen crear la seva pròpia empresa o necessiten un pla de negoci. Es poden adreçar directament a l’Ajuntament i preguntar per les sessions informatives d’emprenedoria.

El servei de formació permet accedir al catàleg de cursos que ofereix Vallsgenera a treballadors autònoms o persones aturades. Es pot consultar en aquest enllaç. Si hi ha un grup de persones prou nombrós interessades a fer una formació específica (manipulador d’aliments, fitosanitaris o altres) hi ha la possibilitat de realitzar-la al municipi mateix.

El servei d’intermediació laboral entre empresa i treballadors està pensat per a empreses que busquen incorporar personal. Cal que s’adrecin a l’Ajuntament, que les posarà en contacte amb el responsable d’aquest servei.

Data: 13-05-2018
 Aquí podeu descarregar el CALENDARI del servei