Dissabte, 23 de Juny de 2018

Gestionats per Vallsgenera gràcies al Pacte Camp de Valls

NOUS SERVEIS PER A L'OCUPACIÓ A L'AJUNTAMENT
L’Ajuntament oferirà a partir d’ara nous serveis per a l'ocupació en el municipi gestionats per Vallsgenera: orientació laboral i borsa de treball, emprenedoria, formació i intermediació laboral entre empresa i treballador. Aquesta oferta és fruit del Pacte Camp de Valls – Parc Industrial de l’Alt Camp, signat per l’Ajuntament i onze municipis més de l’Alt Camp.

El servei d’orientació i borsa de treball va adreçat a persones en situació d’atur o que volen millorar la seva posició laboral. Per inscriure’s, ho poden fer directament en aquest enllaç o poden demanar dia i hora a l’Ajuntament perquè la tècnica que gestiona el servei els ajudi en la inscripció.

El servei es prestarà a les oficines municipals els dimecres 11 i 25 de juliol, de 9 a 11 del matí. Al setembre, el servei tindrà lloc els dies 12 i 26. A partir d'octubre, l’horari es mantindrà i el dia d’atenció serà el segon dimecres de cada mes.

El servei d’emprenedoria va adreçat a persones que volen crear la seva pròpia empresa o necessiten un pla de negoci. Es poden adreçar directament a l’Ajuntament i preguntar per les sessions informatives d’emprenedoria.

El servei de formació permet accedir al catàleg de cursos que ofereix Vallsgenera a treballadors autònoms o persones aturades. Es pot consultar en aquest enllaç. Si hi ha un grup de persones prou nombrós interessades a fer una formació específica (manipulador d’aliments, fitosanitaris o altres) hi ha la possibilitat de realitzar-la al municipi mateix.

El servei d’intermediació laboral entre empresa i treballadors està pensat per a empreses que busquen incorporar personal. Cal que s’adrecin a l’Ajuntament, que les posarà en contacte amb el responsable d’aquest servei.

Data: 13-05-2018
 Aquí podeu descarregar el CALENDARI del servei