Divendres, 19 de Octubre de 2018

Pla d'Acció Municipal

Sol·licitud de llicència d'obres menors (pdf)
Comunicació prèvia d'obres (word)
Sol·licitud de llicència d'obres majors (word)

Es va celebrar a Itàlia, el passat cap de setmana

EL PLANENC ALBERT PÉREZ ANGLÈS, PLATA AL MUNDIAL JUVENIL DE CURSES DE MUNTANYA
L’esportista planenc Albert Pérez Anglès, ha aconseguit medalla de plata al Mundial Juvenil de Curses de Muntanya que es va celebrar a Itàlia el cap de setmana passat. A la competició hi havia dues modalitats, Kilòmetre Vertical i Skyrunning. En aquesta darrera, l’Albert va aconseguir el segon lloc en la categoria juvenil A masculina (16 i 17 anys). Al la cursa vertical, va quedar quart, a només 20 segons de la medalla de bronze.

L’Skyrunning és una modalitat de cursa de muntanya molt tècnica, amb forts desnivells, i travessant per punts aeris com carenes. El recorregut del mundial tenia 15 quilòmetres de llarg. L’Albert explica que “no havia fet mai una cursa tan dura”. En el Kilòmetre Vertical, es supera aquest desnivell amb un recorregut de 3,5 km.

L’Albert és membre del Club Excursionista La Xiruca Foradada, del Pla, integrat a la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya. La participació al Mundial junior l’ha fet en el marc de la selecció espanyola que, en conjunt, és la que més medalles ha aconseguit en aquest torneig.

El Mundial Júnior va tenir lloc al massís del Gran Sasso, a Fonte Cerreto, a la regió de L’Aquila, a Itàlia. La cursa vertical es va disputar el divendres 3 i la Skyrunning, diumenge 5. Hi havia tres categories d’edat que abarcaven dels 16 als 23 anys.

L’Albert Pérez Anglés és un esportista amb una trajectòria ascendent i molt destacada tant en curses de muntanya com en esquí de muntanya, una modalitat diferent de l’esquí nòrdic i que alterna pujades i baixades per recorreguts fora de pistes.

Data: 09-08-2018