Dissabte, 17 de Novembre de 2018

Pla d'Acció Municipal

Comunicació prèvia d'obres
Sol·licitud de llicència d'obres majors

La planenca Judit Pinyol, guanyadora de la primera edició del concurs

JA TENIM CARTELL PER A LA FIRA DEL VENT 2018
El cartell guanyador del primer concurs de la Fira del Vent és l’obra que porta el títol “Enlaira’t”, de la planenca Judit Pinyol. En el sopar popular de la Festa Major es va donar a conèixer la guanyadora, que rebrà un premi de 250 euros que se li lliurarà en la cloenda de la Fira del Vent.

En la primera fase del concurs, es van escollir per votació popular a través de l’app per a mòbils “El Pla al dia” els tres cartells finalistes. “El vent i el dent de lleó” va obtenir 332 vots (17,27%); “La Passió del Vent” en va rebre 346 (18%) i “Enlaira’t”, 587 (30,54%). El jurat va ratificar el veredicte popular i, per unanimitat, va declarar guanyador el cartell presentat per Judit Pinyol.

El jurat estava format pel president de la Fira del Vent, Rafel Fortuny; el guanyador del Concurs de Cartells de la Festa Major del 2017, Jordi Buldó i el regidor de Cultura, Comunicació i Turisme, Carles Singla. En total s’han presentat sis obres diferents en aquesta primera edició del concurs. La identitat dels autors es va mantenir oculta i només s’ha obert el sobre corresponent al cartell guanyador.

En total, s’han comptabilitzat 1.922 vots, tots a través de l’aplicació per a mòbils, que només permetia votar una vegada. El període de votació es va obrir el 5 de juliol i es va tancar el dia 3 d’agost.

Data: 20-08-2018