Dijous, 21 de Març de 2019

Comunicació prèvia d'obres
Sol·licitud de llicència d'obres majors

Fotografies de la Fira del Vent, dibuixos nadalencs i decoració d'aparadors

LLIURAMENT DE PREMIS DELS CONCURSOS DE NADAL
L’acte de lliurament de premis dels concursos de Nadal va tenir lloc el passat diumenge 6 de gener, coincidint amb la diada dels Reis Mags. Es van entregar els guardons del II Concurs d’Aparadors, el VII Concurs infantil de Dibuixos de Nadal i el IX Concurs Fotogràfic UllPlà – Fira del Vent. En total es van lliurar 19 premis en diferents categories.

L’acte es va celebrar a la Sala Parroquial i tant els dibuixos com les fotografies guardonats es poden veure exposats al vestíbul de l’Ajuntament. A més, de l’enllaç que figura més avall us podeu descarregar el recull dels dibuixos i fotografies dels aparadors premiats. Les fotografies les podeu veure publicades a la pàgina web de l’Associació Fotogràfica UllPlà .

El guanyador del concurs de decoració nadalenca d’aparadors han estat Instal·lacions Antoni Montserrat, amb un original naixement fet amb tires de llums led. El premi tenia una dotació de 100 euros. Peixateria Àlvar va obtenir el segon premi i Jardineria Rafí, el tercer, dotats, respectivament, amb 50 i 25 euros.

Al concurs de dibuix infantil hi havia tres categories. La A reunia els cursos de preescolar; a la B s’hi agrupaven els nens de primer a tercer de primària i a la C, els de quart fins a sisè. En tots els casos els guardons eren lots de material escolar i de dibuix.

A la categoria A, el primer premi va ser per a Marina Martínez Coll; el segon, per a Eva Ferrer Garriga i el tercer, per a Akane Bonfill Mateu. A la categoria B, Marina Griñó ha estat la guanyadora mentre que Adrià Martínez Coll va obtenir el segon premi i Iria Romero Carrasco, el tercer.

A la categoria C, la dels més grans, Aina Rallo Sallés va obtenir el primer premi, Anna Milà el segon i Ariadna Ribé, el tercer. El dibuix guanyador d’aquesta categoria ha estat també l’escollit per il·lustrar la felicitació nadalenca de l’Ajuntament del Pla per al 2019.

El jurat dels concursos de dibuix i d’aparadors era format per Sònia Farran, Núria Fortuny, Maria Teresa Ferré, Isabel Grau, Meritxell Pau, Josep Silvestre i Jordi Valls.

Els guanyadors del concurs UllPlà de fotografia en la categoria nacional van ser Jordi Ventura, Carles Alasraki i Ignasi Pellisa. Es van endur, respectivament, premis de 250, 100 i 50 euros a més d’un diploma concedit per l’Associació Fotogràfica UllPlà.

A la categoria social, reservada als socis de l’entitat, els guardonats van ser Anna Bernardo i Joana Domínguez, que van rebre, respectivament, 30 i 50 euros i el corresponent diploma. El jurat estava format per Josep Maria Casanoves i Dolcet, Ramon Monegal i Rafel Fortuny.

En total es van presentar 45 obres de 15 autors diferents. En l’edició del 2017 s’havia presentat el mateix nombre d’autors però amb només 35 obres. Enguany, el premi “Amic/Amiga”, reservat a socis menors d’edat, ha quedat desert.

Data: 08-01-2019
 Descarregueu aquí el RECULL D'IMATGES DELS TREBALLS PREMIATS