Dimecres, 20 de Febrer de 2019

Pla d'Acció Municipal

Comunicació prèvia d'obres
Sol·licitud de llicència d'obres majors

L'acte va tenir lloc el passat dimarts 5 de febrer a la Sala de Plens de l'Ajuntament

L'ESCOLA SANT RAMON PRESENTA EL SEU PROJECTE ESTRATÈGIC
El Projecte Estratègic de l’Escola Sant Ramon del Pla es va presentar el passat dimarts 5 de febrer a la Sala de Plens de l’Ajuntament en un acte presidit per l’Alcalde, Mateu Montserrat, i amb la presència de l’inspector d’Ensenyament Kenneth Martínez i de representants de la comunitat educativa. El document defineix les principals línies de treball del Centre per als pròxims anys.

La directora de l’escola, Maria Carme Compte, va fer la presentació del pla, que té l’objectiu que el centre esdevingui un referent en aspectes com l’atenció a la diversitat i a la inclusió. La cap d’estudis, Carme Miró, va exposar diversos projectes que s’han dut a terme els últims anys i que van en aquesta direcció.

Un dels principals propòsits que es plantegen en el pla estratègic és la formació del professorat. Així, s’estableixen per als pròxims cursos una sèrie de programes que permetin a l’equip de mestres de posar-se al dia i millorar en diversos aspectes. Tot i les mancances pressupostàries, Maria Carme Compte va insistir en la importància que el centre dona a la formació per assolir una docència i un servei de qualitat.

En l’acte també va intervenir Salvador Soler, exinspector d’Ensenyament, que ha col·laborat com a tècnic en l’elaboració del pla estratègic. Soler va remarcar la importància d’aquest treball per tal que tota la comunitat educativa ­–mestres, alumnes, pares i personal de servei– puguin avançar conjuntament en una mateixa direcció.

L’inspector Kenneth Martínez i el regidor de Comunicació i Cultura del Pla, Carles Singla, van cloure l’acte posant de manifest la importància de l’escola com una institució essencial per al futur de cada poble en particular i de la societat en conjunt.

Data: 10-02-2019