Resum de la Junta de Govern del 21 d'abril de 2020

La Junta de Govern de l’Ajuntament del Pla va celebrar sessió ordinària el dimarts 21 d’abril. Es va aprovar la compra de vinils de seguretat i pantalles de protecció per a les oficines municipals i també el pressupost per pintar les línies de la pista poliesportiva descoberta. També es va aprovar la relació de factures per tal d’assegurar que els proveïdors de l’Ajuntament segueixen cobrant puntualment malgrat la crisi del Covid-19.

Concepte

Import (€)

Bou Digital Color

Vinils de seguretat

Bou Digital Color

Pantalles de protecció

Pedret Pinto SL

Pintura de les línies de la pista poliesportiva

2.930,00

Es dona compte de la relació de despeses i factures rebudes als Serveis d’Intervenció, degudament conformades pels serveis corresponents i s’acorda fer-ne el pagament. Aquesta relació es troba  disponible i consultable a l’Ajuntament.