Resum de la Junta de Govern del 3 de setembre de 2019

La Junta de Govern de l’Ajuntament del Pla va celebrar sessió ordinària el dimarts 3 de setembre. S’hi va aprovar el conveni de col·laboració amb el Centre Excursionista La Xiruca Foradada per a la preparació d’una ruta de senderisme que s’inaugurarà en el marc del Dia del Camí de Muntanya del 2019 i que coincideix en part amb la Ruta de la Capona (a la foto, l’inici d’aquesta). També es van aprovar diversos pressupostos relacionats, entre d’altres, amb les activitats de l’Onze de Setembre i amb la Fira del Vent.

CONVENI DE COL·LABORACIÓ AMB EL C.E. LA XIRUCA FORADADA

S’aprova el conveni de col·laboració amb el Centre Excursionista La Xiruca Foradada que té per objecte establir un marc de col·laboració estable per delimitar i recuperar una ruta de senderisme que tindrà un recorregut aproximat de 12 km amb sortida i arribada al Pla de Santa Maria. El recorregut coincideix en part amb la Ruta de la Capona i també amb “Un tomb pel terme”. La ruta serà presentada durant la Fira del Vent i s’inaugurarà en el marc de la 55 edició del Dia del Camí de Muntanya que organitza cada any la IV Vegueria de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC). El conveni estableix el corresponent ajut econòmic que permetrà el desenvolupament de l’activitat.

TGD – Tarragona Disseny

Material per a la campanya “No és No”

Gràfiques DARC

Material d’oficina

ECA entitat col·laboradora

Servei d’inspecció de baixa tensió

Associació Amics Havaneres

Actuació del grup Balandra a la paella del 8 de setembre

Gotadegust

Elaboració de la paella del 8 de setembre

Rafael Rafí Rovirosa

Aplicació de realitat virtual “Breu història del Pla” per a la Fira del Vent

Carpes Maestrat

Carpes per a la Fira del Vent

Lluís Font Fortuny

Ampliació xarxa de protecció del Camp de Futbol

Parques y Jardines Fàbregas

Fustes per als bancs de la Plaça de l’Església

Benito Urban

Pilones d’acer per a la via pública

LLICENCIA D’OBRES DE REHABILITACIÓ I AMPLIACIÓ D’HABITATGE

Es concedeix llicencia d’obres per ampliació i rehabilitació d’un habitatge unifamiliar al carrer Pujol, presentada per J.S.I. La sol·licitud va acompanyada del projecte tècnic i la documentació exigida i ha rebut l’informe favorable de la tècnica municipal. La quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres es calcula en 3.352,16 euros i la taxa de tramitació, en 90,80.

Es dona compte de la relació de despeses i factures rebudes als Serveis d’Intervenció, degudament conformades pels serveis corresponents i s’acorda fer-ne el pagament. Aquesta relació es troba  disponible i consultable a l’Ajuntament.