Resum de la Junta de Govern del 6 de març de 2018

La Junta de Govern de l’Ajuntament del Pla va celebrar sessió ordinària el dimarts 6 de març. S’hi van aprovar les contractacions de diversos serveis, entre els quals el manteniment dels camins de Sant Ramon i dels Muntanyesos i les obres d’arranjament de la piscina municipal (a la foto,  realitzada 3 d'abril, es pot veure el desenvolupament d'aquests treballs).

Concepte
Import (€)
Exercycle SL
Màquina per al gimnàs municipal
4.383,90
Ferreteria Valls SL
Escales per al servei de neteja
Imposita Serveis SL
Manteniment desfibril·lador
Tecnologia de Firmes SA
Moviment de terres i mur de contenció al c/ Mn. Josep Cabayol
23.675,00
JPCP El Fornàs SL
Manteniment del camí de Sant Ramon
6.808,80
ST Excavacions i Obres Integrals SL
Manteniment del camí dels Muntanyesos
11.840,00
Joan Josep Lloret Marin
Projecte acústic de reforma del Centre Cívic
1.550,00
Serret Electrónica SL
Tarima escenari per a actuacions
3.791,00
Serveis Vials del Vallès SL
Senyals de trànsit
Andlet Prompla  SL
Obres d’arranjament de la piscina municipal
38.400,00

LLICÈNCIES D’OBRES

Es concedeix llicència urbanística a J.F.B. per realitzar obres de reforma a un immoble entre mitgeres al c/ Anselm Clavé, , d’acord amb el projecte tècnic presentat. L’import de l’impost sobre construccions es calcula en 1.738,05 euros, amb una taxa de tramitació de 60 euros i una taxa d’ocupació de la via pública de 49,06 euros.

RESOLUCIÓ D’INSTÀNCIES

S’aprova la instància de Rosa Masriera, directora de la Fundació Esclerosi Múltiple, sol·licitant una col·laboració econòmica per a la campanya “Mulla’t per l’esclerosi múltiple”. S’acorda aportar una col·laboració de 100 euros.

S’aprova la sol·licitud de Joan Balañà Cos, com a secretari del Club Esportiu del Pla de Santa Maria en la qual demana que es tramiti el pagament de la subvenció que va ser concedida a l’entitat el passat 15 de juny per import de 6.700 euros.

Es dóna compte de la relació de despeses i factures rebudes als Serveis d’Intervenció, degudament conformades pels serveis corresponents i s’acorda fer-ne el pagament. Aquesta relació es troba  disponible i consultable a l’Ajuntament.