S'aprova, en Plenari extraordinari, una moció de condemna a la violència durant la jornada de l'1-O

Plenari extraordinari del 10 d'octubre

MOCIÓ DE CONDEMNA A LA VIOLÈNCIA DURANT LA JORNADA DE L'1-O

L’Ajuntament del Pla va celebrar un Plenari extraordinari el passat 10 d’octubre amb un únic punt a l’ordre del dia: l’aprovacio de la moció de condemna a la violència exercida per l’Estat espanyol durant la jornada del referèndum. En la moció es dóna suport a les persones ferides per les càrregues policials i s’exigeix la retirada dels efectius del Cuerpo Nacional de Policía i de la Guardia Civil enviats de manera expressa a Catalunya per impedir les votacions. També es demana la dimissió del delegat del Govern d’Espanya a Catalunya, Enric Millo, i se’l declara persona no grata al Pla de Santa Maria. La moció va ser aprovada per unanimitat. Els regidors van acordar de no cobrar dietes per l’assistència a aquesta sessió i que l’import sigui destinat als serveis socials municipals per la compra de vals per a aliments frescos en la pròxima campanya de Nadal.