La Fira del Vent 2019 ja és aquí

La Fira del Vent ja és aquí. Tot és a punt per passar un gran cap de setmana amb tota mena d'activitats. El Camp de Vol i el Recinte Firal estan preparats per rebre tots els visitants que tenen ganes de passar una bona estona i gaudir dels actes que s'han preparat.

El programa s'ha repartit aquesta setmana per les bústies del poble i, en aquesta pàgina, us en podeu descarregar la versió digital amb algunes actualitzacions. La portada és obra d’Elsa Martínez Fonts, guanyadora del II Concurs de Cartells de la Fira del Vent.

En el programa imprès hi ha alguns errors i mancances que s'han esmenat a la versió digital:

La colla convidada al correfoc (abans que se'n decidís la suspensió) eren els diables Foc i Gresca, de Torreforta.

A la relació d'expositors hi manquen Mas Esquilatxe (agricultura orgànica); El Cau del Mussol (decoració) i El Zoco de Perla (artesania). A la llista d'estands d'entitats, hi manca el de Joan Alemany.

Finalment, a la pàgina 30, a informació de la Desfilada Fashion Air on diu "Les cadires que no s'hagin ocupat a les 19:50 h perdran el dret de reserva i l’organització hi podrà asseure altres persones”, l’hora és incorrecta. La reserva té validesa fins a les 20:50 h. És a dir, deu minuts abans que comenci la desfilada l’organització podrà asseure persones que no tinguin reserva amb la finalitat d’evitar que hi hagi cadires buides mentre que part del públic roman a peu dret.

Al programa, hi trobareu informació detallada de totes les activitats en els diferents escenaris: el camp de vol, el recinte firal, l’entorn de la Fàbrica i la Piscina Municipal. També hi podreu veure la relació d’expositors i la llista d’establiments i models que participaran a la XXVI Passarel·la de Moda Fashion Air.

El cap de setmana està carregat d’activitats per a tots els gustos. No us en deixeu perdre cap de les que més us agradin.

Documents associats: