7a marxa de resistència entre l'alt camp i la conca

7a marxa de resistència entre l'alt camp i la conca

Obertes les inscripcions

7a MARXA DE RESISTÈNCIA ENTRE L'ALT CAMP I LA CONCA

El Centre Excursionista del Pla, la Xiruca Foradada, organitza la Marxa de Resistència Entre l'Alt Camp i la Conca, que enguany arriba a la seva setena edició. La Marxa del 2016 passa de la tardor a la primavera i tindrà lloc el proper dissabte 2 d'abril.  L’Ajuntament del Pla col·labora en l’organització de la Marxa.

Les inscripcions ja estan obertes i es poden realitzar a través de la pàgina web de la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya (www.feec.cat), dins la pestanya de competició i caminades de resistència. Tothom qui vulgui es pot inscriure fins a una setmana abans de la realització de la Marxa o fins que s’omplin les 300 places disponibles.

Tots els caminadors que participin en aquesta nova edició hauran de recórrer una mica més de 55 quilòmetres amb un desnivell acumulat de més de 4.500 metres. La ruta passa per diversos camins, poblacions i llocs destacats l'Alt Camp i la Conca de Barberà.

La caminada està inclosa en el calendari de la Copa Catalana de Caminades de Resistència de la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC), una competició anual que té molta participació a tot Catalunya. La Marxa de Resistència entre l'Alt Camp i la Conca és de les poques del calendari que es duu a terme al Camp de Tarragona.

A més de l’Ajuntament, el Club Patí El Pla de Santa Maria també col·labora amb l’organització. Així mateix hi donen suport els ajuntaments de Cabra del Camp i Barberà de la Conca i un bon nombre d’entitats i establiments.

Podeu trobar més informació a l’enllaç adjunt més avall, en aquesta PÀGINA DE FACEBOOK o  la podeu demanar enviant un correu electrònic a altcampconca@gmail.com.

Data: 12-02-2016