Beques universitàries i subvencions per a entitats

10/03/2019

Beques universitàries i subvencions per a entitats

L’Ajuntament ofereix dues beques per a joves del poble que hagin iniciat aquest curs els seus estudis universitaris. El consistori ha publicat també la convocatòria de subvencions a entitats esportives i culturals per a la realització d’activitats. Els terminis de presentació de sol·licituds finalitzen el 30 de març en el primer cas i el 15 d’abril en el segon.

La convocatòria de beques per a estudis de l’Ajuntament del Pla es va posar en marxa el 2013, amb l’objectiu d’incentivar l’estudi i premiar l’esforç. Les bases, que podeu descarregar des d’AQUEST ENLLAÇ, tenen també en compte criteris econòmics. Les subvencions es destinen a les entitats i l’Ajuntament aporta fins al 50 per cent del cost de les actuacions. S’hi destina un total de 25.000 euros i podeu descarregar el resum de les bases des d'AQUEST ENLLAÇ.