Surt el número 15 del butlletí municipal

07/02/2019

Surt el número 15 del butlletí municipal

Aquesta setmana ha arribat a les bústies el número 15 del butlletí municipal que correspon als mesos de setembre a gener. S’hi recullen les activitats organitzades per l’Ajuntament o que s’han dut a terme amb la col·laboració d’aquest. A l’apartat “Pla de Projectes” hi trobareu informació sobre les obres a Cal Rovira i a la vorera de l’escola i també sobre el taller de Basket Beat o la caseta que s’ha incorporat als Jocs Infantils de la Fàbrica.

La secció “L’Ajuntament respon” està dedicada a les ordenances fiscals i als pressupostos, que es van aprovar en els plenaris de setembre i novembre, respectivament. La nova secció “Racons del Pla” està dedicada als aiguamolls i a la contraportada hi ha un àlbum de fotos de la Fira del Vent.

Documents associats: