Agraïment del Dr. Alexandre Moreno amb motiu de l'homenatge de dimarts 25 de maig

31/05/2021

Paraules d’agraïment del Dr. Alexandre Moreno amb motiu de l’homenatge que se li va retre en el Ple Municipal del passat dimarts 25 de maig:

Rebre l’homenatge de l’Ajuntament del Pla ha estat un altre moment molt emotiu per a mi, com d’altres que he viscut en aquest darrer any. Passada l’emoció de l’acte, voldria afegir unes paraules al breu parlament que vaig pronunciar a la Sala de Plens el passat dimarts.

Sempre he gaudit de la meva professió com a metge rural, però al Pla ha estat diferent i tot ha estat gràcies a l’equip humà, de companys i companyes, de què he gaudit.

Sempre s’han escoltat i s’ha donat resposta a les peticions dels companys del Pla per part de la actual direcció del CAP.

Les característiques del consultori del Pla ha permès que molts professionals del CAP hagin estat al Pla en algun moment, com la nostra directora, la Dra. Girona, i tots hi han deixat la seva empremta.

Al Pla es respira un ambient especial de grup entre els companys i tot gràcies al toc personal de l’Anna Prats, excel·lent infermera que dona seguretat en les coses greus. L’Anna Prats ha lluitat en tot moment, des de fa 30 anys, pel consultori del Pla, el seu poble.

Durant uns anys, al Pla hem estat el consultori amb més metges residents de l’especialitat de medicina familiar i tots han marxat amb la impressió positiva del bon tarannà dels usuaris.

La vostra salut està conduïda per uns excel·lents professionals, com l’Anna Prats, l’Anna Queraltó, la Dra. Onrubia i el Dr. Àlex Rodríguez, referents en diverses patologies i molt implicats, així com per l’equip administratiu que fa mans i mànigues per apaivagar les llistes de espera. I els nens, per les doctores Boada i Cerrillo i les infermeres Eva  i Laura, així com per la llevadora, la Sra. Parés, que van haver de marxar a la època més dura de la pandèmia.

Moltes gràcies.