Aquest mes de gener la matrícula al gimnàs municipal és gratuïta

04/01/2024 Actualitat

Aquest mes de gener la matrícula al gimnàs municipal és gratuïta

Aquest mes de gener la matricula al gimnàs municipal és gratuïta. El gimnàs compta amb classes dirigides de tota mena: hit, pilates, step, disco dance, ioga, full body work, etc. Disposa d'uns horaris de dilluns a divendres on es fan classes dirigides tant al matí, migdia i tarda. Aquest dura fins al juny d'enguany.

Cada activitat té una durada i intensitat diferent, el gimnàs informa a tots els usuaris d'aquesta informació perquè cadascú pugui escollir la que més s'adapti a les seves necessitats i amb la que gaudeixi més.

El gimnàs obra de dilluns a divendres de 9:00 h a 21:00 h, de manera ininterrompuda. A més, compta amb vestuaris i dutxes per a tothom.

Té una sala amb gran diversitat de màquines, pels que prefereixen anar per lliure i treballar la musculació o el càrdio. També hi ha bancs, peses i altres utensilis per l'esport. Al gimnàs els usuaris trobaran uns codis QR on poden omplir un formulari perquè els monitors que hi treballin els ajudin a fer una rutina personalitzada i els hi donin assessorament.

Totes les persones que vulguin apuntar-se o demanar informació poden fer-ho dirigint-se a les oficines de l'Ajuntament en el seu horari habitual.