Arriba una nova edició de la Setmana Jove

20/07/2019

Arriba una nova edició de la Setmana Jove

Aquest dilluns, 22 de juliol, s’inicien els actes de la Setmana Jove del 2019, que proposa cada dia activitats divertides i refrescants al voltant de la zona de la Fàbrica. La primera serà un inflable aquàtic que s’instal·larà el mateix dilluns, de 17 a 19 h. a la bassa.

Dimarts hi haurà una batalla de paintball al Parc La Fàbrica, de 17 a 19 h. i, a les 22 h., sopar a la fresca i monòleg al Lokal de Joves. Per participar al paintball cal tenir 14 anys o més. L’endemà dimecres es repetirà una de les activitats que van tenir més èxit en la passada edició: la tirolina per damunt de la bassa, de 17 a 19 h. i oberta a tots els que tinguin més d’11 anys. Al parc hi haurà tir amb sarbatana per a petits i grans.

Dijous la bassa tornarà a ser protagonista, aquest cop amb paddle surf: navegar damunt una taula de surf impulsant-se amb un rem. L’horari serà també de 17 a 19 h. i també cal tenir 11 anys com a mínim. A la nit, davant del Lokal de Joves, tindrà lloc una sessió de cinema a la fresca.

Els actes finalitzaran divendres 26, aquest cop en horari de nit i a la Piscina Municipal. La cloenda consistirà en un bany nocturn animat amb DJ’s. Les activitats estan organitzades conjuntament pel Consell de Joves del Pla i l’Ajuntament.

Documents associats: