Calendari 2024 del Pla de Santa Maria

09/02/2024

Calendari 2024 del Pla de Santa Maria

Des de l'Ajuntament del Pla de Santa Maria s'ha realitzat un calendari anual on cada mes hi ha les activitats que organitzen les entitats del poble: l'associació de Joves del Pla, el Catesplai Planenc, el col·lectiu Dones del Pla, l'associació de Veïns de Baiona, el club patí El Pla de Santa Maria, l'escola de futbol, el Casal popular la Barraca i els Amics de la Sardana.

Així com també tot el que s'organitza des de l'Ajuntament i també des del col·legi públic Sant Ramon. Algunes de les activitats són: la celebració del dia de la dona, la festa de la cervesa, la setmana literària, el casal d'estiu, la festa major, l'inici dels entrenaments de futbol, entre d'altres.

Amb aquesta proposta es vol promocionar la participació ciutadana a les activitats que es fan durant tot l'any al poble. El calendari també compta amb tots els sants, les festivitats, fotografies del Pla i les fases de la lluna.

Trobareu adjunt el calendari en format digital.