Concurs de cartells de la Fira del Vent 2019

12/08/2019

Concurs de cartells de la Fira del Vent 2019

Ja podeu votar el cartell que més us agradi per a la Fira del Vent 2019. Podeu triar entre els tres que acompanyen aquesta informació i que també podeu veure al Facebook o exposats a la planta baixa de les oficines de l’Ajuntament.

Per votar heu de fer servir l’aplicació “El Pla al dia”, anant a l'apartat "Enquesta". Si encara no teniu l'app, us la podeu descarregar gratuïtament de Google Play o de l’Apple Store. Us servirà per molts altres usos, com ara tenir l’agenda de tots els actes del Pla i rebre els pregons al mòbil.

Els cartells finalistes porten per lema, respectivament, “Els vents del Pla” (els gegants Serè i Marinada pilotant una avioneta amb El Pla al fons), “Iris” (una composició en tons ocres amb una ala delta, un arbre de tardor, la xemeneia de la fàbrica i una persona amb els cabells al vent) i “Vol històric” (una composició en taronja, blanc i blau amb icones com la rosassa de Sant Ramon, una avioneta, fulles de tardor i les naus de la fàbrica).

Teniu temps per participar en la tria fins el pròxim 29 d’agost. El premi al guanyador o guanyadora es lliurarà durant els actes de la Diada Nacional de Catalunya i consisteix en 250 euros en metàl·lic més un sopar per a dues persones en un dels restaurants del Pla.

En total, s’han presentat 7 obres i entre elles s’han escollit les tres finalistes. El jurat que les ha triat estava format per les regidores i regidors de l’Ajuntament (Jordi Buldó, Josep Maria Canela, Maria Teresa Ferré, Isabel Grau, David Mateu, Griselda Pau, Meritxell Pau, Josep Silvestre, Tània Solé, Josep Torrents), l’Alcalde, Mateu Montserrat, el president de la Fira del Vent, Rafel Fortuny i el cap de gabinet de l’Alcaldia, Carles Singla.