Convocat el 2n Concurs de Cartells de la Fira del Vent

16/07/2019

Convocat el 2n Concurs de Cartells de la Fira del Vent

S’han publicat les bases per al Concurs de Cartells de la Fira del Vent 2019. El guardó està dotat amb 250 euros i un sopar per a dues persones en un dels restaurants del Pla. Hi poden participar totes les persones de més de 16 anys i cadascuna pot presentar fins a tres obres inèdites.

El termini de presentació finalitza el dilluns 5 d’agost a les 8 del vespre. Els treballs s’han de presentar a l’Ajuntament, en paper i en format digital, i han d’anar identificats amb un lema. En un sobre, amb el mateix lema a l’exterior, s’han d’incloure les dades de l’autor o autora del cartell.

Un jurat escollirà els tres cartells finalistes i l’obra guanyadora es triarà per votació popular per mitjà de l’aplicació per a telèfons mòbils El Pla al dia. Els cartells finalistes s’exposaran a l’Ajuntament entre el 12 i el 29 d’agost.

L’obra guanyadora es donarà a conèixer durant els actes de l’Onze de Setembre i el guardó es lliurarà en l’acte de cloenda de la Fira del Vent.

Podeu descarregar-vos les bases completes de l’enllaç que figura a continuació.