Dol per la mort de l'exalcalde Sr.Magí Ferré

Dol per la mort de l'exalcalde Sr.Magí Ferré

Decret de l'alcaldia núm. 13, de 24 de febrer de 2017

DOL PER LA MORT DE L'EXALCALDE SR. MAGÍ FERRÉ

Havent pres coneixement de la defunció de l'ex-Alcalde d’aquest Ajuntament, Sr. Magí Ferré Tarragó, el qual fet sobtat s'ha produït avui a la matinada, lamentem la tan sentida pèrdua de la persona que va ser el primer Alcalde en democràcia del nostre municipi.

El Sr. Magí Ferré Tarragó,  va ser proclamat Alcalde en el primer procés d'eleccions democràtiques i el nou Ajuntament es va constituir amb data 19 d'abril de 1979.

Aquest càrrec el va desenvolupar durant tres legislatures més els anys 1983 i 1987, i 1991, dues d'elles com a Alcalde i la tercera com a Regidor. Agraïm la seva dedicació durant els 16 anys de servei al municipi.

Aquest Ajuntament vol manifestar i mostrar el seu condol a la família en aquests moments tant dolorosos en què el seu record com a Regidor i bona persona estarà sempre present amb nosaltres.

He resolt:

Primer.- Decretar tres dies de dol oficial, el divendres 24 de febrer, el dissabte 25, i  el diumenge 26 de febrer de 2017, amb la corresponent baixada de bandera de l’Ajuntament a mitja asta.

Segon.- Decretar un minut de silenci en tots els actes públics que es duguin a terme els dies de dol oficial, al municipi del Pla de  Santa Maria .

Tercer.- Expressar el condol del Consistori i de tota la població per aquesta mort, als familiars del difunt.

Ho mana i signa l'Alcalde President de l’ajuntament, Sr. Mateu Montserrat Miquel, davant meu el Secretari de l’Ajuntament, de la qual cosa en dono fe.

(A la fotografia, el Sr. Magí Ferré durant la seva etapa com a Alcalde del Pla de Santa Maria)