Els dies 1 i 2 de desembre, actes per la Marató de TV3

22/11/2018

Els dies 1 i 2 de desembre, actes per la Marató de TV3

Les entitats del Pla de Santa Maria s’uneixen un any més per col·laborar amb la Marató de TV3 que enguany està dedicada a la lluita contra el càncer. Els actes començaran amb una xerrada i el bingo solidari, el pròxim dissabte 1 de desembre, i es clouran l’endemà amb el dinar de la Gent Gran.
Al matí de diumenge hi haurà una caminada popular organitzada per La Xiruca Foradada i tot seguit, dues master class de zumba i de ioga, respectivament, que tindran lloc al Pavelló Municipal. L’aportació per participar a la caminada és de 5€ per persona i per a les master class, de 3€ cadascuna per persona.
La primera activitat serà la xerrada que oferirà la dietista i nutricionista Roser Ortiz. Serà el dissabte 1 de desembre a les 17 h. al Centre Cívic i portarà per títol “Nutrició i càncer, causa o prevenció”. A continuació, a les 18 h, i en el mateix espai tindrà lloc el bingo solidari que organitza el Catesplai Planenc.
En aquest bingo, que ja és tota una tradició entre les activitats que s’organitzen al Pla per la Marató, es repartiran ampolles de vi o cava per als que aconsegueixin cantar línia. Els guanyadors del bingo rebran lots amb tota mena de productes i vals que faciliten gratuïtament els establiments i professionals del poble. El servei de bar estarà organitzat pels Diables del Pla.
L’endemà els actes comencen a les 9 amb la caminada que organitza el C.E. La Xiruca Foradada. Més tard, a les 11 del matí, al Pavelló Municipal tindrà lloc una Master Class de Zumba, organitzada per l’escola Nou Ritme de Valls. Aquesta escola s’ocupa des de fa uns mesos de l’activitat de Zumba que es porta a terme al Pla. A les 12.30 serà el torn del Ioga, amb una Master Class a càrrec de l’Associacio Ioga Harmonia.
La darrera activitat serà el Dinar de la Gent Gran, que tindrà lloc al Centre Cívic organitzat per l’Associació de la Gent Gran del Pla. Per un preu de 20 euros s’hi servirà lasanya de verdures, sèpia amb mandonguilles, postres i begudes.
L’any passat, el conjunt d’activitats preparades per les entitats planenques va permetre recollir un total de 3.287,5€.