Els estands de la Fira del Vent 2018 valdran només 10 euros

13/04/2018

Els estands de la Fira del Vent 2018 valdran només 10 euros

Tenir un estand a la Fira del Vent del 2018 costarà només 10 euros. El preu correspon a la mida de l’estand petit, de 3x2 metres, que l’any passat en costava 105. Si es vol disposar d’un estand doble, de 6x2 metres, el preu serà de 20 euros.

L’objectiu és que hi hagi el màxim nombre d’expositors perquè per primera vegada la Fira ocuparà tot l’espai firal de les naus restaurades de l’antiga fàbrica tèxtil. La rebaixa de preus és del 90 per cent respecte de l’any passat.

La participació a la passarel·la de moda segueix costant 70 euros però, com en anys anteriors, és gratuïta si l’establiment té un estand. Així doncs, aquest preu també es pot veure reduït a només 10 euros.

L’Ajuntament vol que la Fira del Vent serveixi per donar a conéixer encara més aquest espai firal de 2.500 metres quadrats, únic a la comarca. L’objectiu és és que s’hi puguin celebrar també altres exposicions o activitats firals al llarg de l’any.

Els visitants de la Fira del Vent del 2017 van poder admirar una part d’aquest espai, mentre que la resta estava encara pendent de rehabilitació. El pròxim octubre, els treballs estaran ja finalitzats i a punt per acollir expositors i activitats com la trobada de plaques de cava o la representació de teatre infantil que ja hi van tenir lloc en la passada edició.

Dissabte 13 i diumenge 14 d’octubre de 2018 són les dates d’enguany de la Fira del Vent. A més de l’espai cobert, la Fira disposa de zones adjacents exteriors al recinte de la Fàbrica que sumen un total de 10.000 metres quadrats més.

Les activitats es completen al Camp de Vol, amb les exhibicions aèries, trobades de paramotors i altres relacionades amb l’aviació. A la Piscina Municipal es celebra la trobada de modelisme naval, mentre que el Centre Cívic acollirà un dels actes més multitudinaris de la Fira, la passarel·la de moda, que enguany celebrarà el seu 25è aniversari.

Les instal·lacions de l’antiga fàbrica, de la qual fa un any es va celebrar el centenari, acullen també el Centre d’Interpretació del Tèxtil i el Museu Agrícola, ambdós en procés de museïtzació. Una altra part de les naus l’ocuparà una residència d’avis de la qual ja s’ha donat a conéixer el projecte. L’espai firal es situa a la part central del complex i s’hi accedeix per l’entrada principal.