Es publica el primer butlletí municipal del 2016

14/04/2016

Es publica el primer butlletí municipal del 2016

Recull les actuacions més destacades de l'Ajuntament des del maig de l'any passat

ES PUBLICA EL PRIMER BUTLLETÍ MUNICIPAL DEL 2016

L’Ajuntament acaba de publicar el primer butlletí municipal d’aquesta legislatura. La revista, de 16 pàgines a color, recull les principals actuacions i l’activitat del consistori des de les eleccions del passat 24 de maig de 2015 i arribarà a totes les bústies. També es pot descarregar en versió digital des de l’enllaç que figura més avall.

La publicació recull la nova composició de l’Ajuntament i actuacions com la posada en marxa de la regidoria de Comunicació, la dinamització de l’aplicació per a mòbils “El Pla al dia”, la pavimentació del nou carrer Filadores, la inauguració del restaurant de La Fàbrica i l’obertura del Parc i les millores realitzades a l’escola Sant Ramon.

Les reparacions a conseqüències dels aiguats i les destrosses causades per actuacions vandàliques també ocupen llocs destacats a les pàgines del butlletí. En el vessant positiu, la Fira del Vent ha estat una fita destacada en la segona meitat del 2015, ja que es va dur a terme la preinauguració del Museu Agrícola, amb l’exposició de carros i estris del camp.

En l’àmbit de Joventut, s’ha posat en marxa el Consell Juvenil del Pla, que ja ha mantingut una reunió de constitució i diverses xerrades, cursos i tallers. També s’ha portat al Pla de forma quinzenal l’oficina d’assessorament del programa de Garantia Juvenil.

La revista recull les grans xifres del pressupost municipal per al 2016, que es posen en relació amb les corresponents a la mitjana dels municipis de Catalunya d’entre 1.000 i 5.000 habitants. També s’hi recullen les dades del padró, segons el qual la població és gairebé estable: es va reduir només en 10 habitants al llarg del 2014.

La publicació es tanca amb els textos dels portaveus dels dos grups municipals representats a l’Ajuntament. Carles Singla, per CiU, fa un llistat de les principals prioritats del seu grup. Jordi Murtró, per la CUP, detalla l’ativitat d’oposició duta a terme per aquesta formació des de la seva entrada a la corporació municipal.

Data: 14-04-2016