Fatima Zohra El Ghazi rep la beca d’estudis universitaris

13/06/2019

Fatima Zohra El Ghazi rep la beca d’estudis universitaris

Fatima Zohra El Ghazi va rebre dimecres a la tarda, de mans de la regidora d’Ensenyament, Meritxell Pau, la beca d’estudis universitaris que concedeix l’Ajuntament del Pla. La beca està dotada amb 500 euros i serà una ajuda per a la guanyadora per avançar en els seus estudis del doble grau en Dret i Relacions Laborals a la Universitat Rovira i Virgili.

L’acte de lliurament va tenir lloc en acabar el darrer plenari de la legislatura. També es va lliurar el premi de narrativa per a nens i nenes del cicle superior de primària del concurs literari “Vila del Pla” a Bassma Lyemlahi Jenoui, pel conte “Un llibre diferent”. El premi està dotat amb 150 euros i un val per bescanviar en llibres.

Aquest guardó no s’havia pogut lliurar en l’acte que va tenir lloc el passat 21 d’abril. Carles Singla, portaveu de l’equip de govern, va destacar el fet que les dues guanyadores són de famílies nouvingudes que s’han integrat plenament al poble i va remarcar la satisfacció de l’Ajuntament per poder-les acollir i premiar.

El plenari era un tràmit amb un únic punt en l’ordre del dia: l’aprovació de l’acta del plenari anterior. Va estar presidit per Maria Teresa Ferré, primera tinent d’alcalde, per absència del batlle Mateu Montserrat. L’acte va servir perquè s’acomiadessin els regidors que no continuaran en la propera legislatura: Eulàlia Ramon i Carles Singla del grup de CiU i Jordi Valls i Xavier Estrada per part de la CUP.