Incivisme a la Deixalleria

16/08/2018

Incivisme a la Deixalleria

Una vegada més, persones incíviques han descarregat tota mena d’andròmines, mobles vells i escombraries a la zona d’urgència de la Deixalleria Municipal. Ho han fet tant durant la nit com al matí d’avui, dijous 16 d’agost, mentre els operaris de l’Ajuntament feien tasques de preparació per a les Festes.

Cal denunciar una vegada més aquests comportaments que demostren una absoluta manca d’educació i de respecte pels equipaments que pertanyen a tot el poble. El temps que la Brigada Municipal ha de dedicar a endreçar aquest desgavell té un cost que paguem entre tots.

Demanem a veïnes i veïns que respectin els horaris d’obertura i les normes de funcionament de la Deixalleria i que denunciïn les actituds incíviques. Fem entre tots un poble més net i millor.