Jocs florals 2015 i concert

Jocs florals 2015 i concert

Diumenge 13 de setembre - 19 h. - Església de Sant Ramon

JOCS FLORALS 2015 I CONCERT

Aquest diumenge, 13 de setembre, a les set de la tarda, tindran lloc els Jocs Florals 2015. Es lliuraran els premis de narrativa i poesia del Concurs literari Vila del Pla. També es farà entrega de la beca per a estudis universitaris.A continuació hi haurà un concert de l'artista vallenca Laia Bastús.

Els Jocs Florals començaran a les 19 h. amb el lliurament de premis del XVIII Concurs literari Vila del Pla. Hi ha quatre categories en narració curta i tres en poesia.

El jurat d’aquesta edició ha estat format per Maria Carme Compte, directora de l’Escola Sant Ramon del Pla; Roger Estrada, graduat en Filologia Catalana i Esmeralda Recasens, metge pediatra.

Els guardonats llegiran les seves obres i rebran els premis corresponents.

També es farà el lliurament de la beca per a estudis universitaris, que ha estat concedida a Sandra Salcedo Montcusí.

A continuació, aproximadament a les 20 h. tindrà lloc el concert de

LAIA BASTÚS

acompanyada pel violinista Agostino Aragno

Blues, Gospel, Folk, Cançó d’Autor

Laia Bastús, una noia vallenca de veu trencada, canta històries de desamor i càntics espirituals negres, acompanyada per la seva guitarra. S'uneix al viatge, el violí apassionat d’Agostino Aragno. La malenconia, la picardia, l'ànima i els ritmes més anyencs del sud dels Estats Units, ho envaeixen tot. Un viatge intens, visceral, i divertit també, pel Blues i el Gospel més autèntics, amb un incís intemporal per alguns temes de collita pròpia.

Laia Bastús: Veu, Guitarra i Stomp-Box (instrument de percussió artesà).

Agostino Aragno: Violí i Veus.

Data: 09-09-2015