La Cònsol del Marroc visita el Pla

05/12/2018

La Cònsol del Marroc visita el Pla

El passat dimecres 5 de desembre, la Cònsol General del Marroc, Saloua Bichri, va visitar la comunitat marroquina del Pla de Santa Maria. La trobada va tenir lloc al Centre Cívic, on la cònsol va poder escoltar les peticions d’un grup format per una vintena de persones, majoritàriament dones de diverses edats, que li van oferir un berenar.
A la trobada es va tractar de la conveniència de crear una associació de persones d’origen marroquí al Pla per tal de poder rebre ajuts del govern del seu país. També es va parlar de la necessitat d’un professor d’àrab que pugui fer classes als nens. A la seva arribada, la Cònsol va passar per l’Ajuntament, on l’alcalde li va donar la benvinguda, i va signar en el llibre d’honor.