La convocatòria per treballar a la Brigada Municipal acaba el 26 de juny

11/06/2019

La convocatòria per treballar a la Brigada Municipal acaba el 26 de juny

El pròxim 26 de juny venç el termini de la convocatòria per optar a una plaça de la brigada municipal. L’anunci està publicat al tauler d’edictes d’aquesta pàgina web des del passat 27 de maig. Des d’allà es poden descarregar les bases, que també trobareu adjuntes a aquesta notícia.

La plaça té la categoria de peó d’oficis diversos i les seves funcions principals són les tasques de manteniment de les instal·lacions i equipaments municipals i de la via pública, entre d’altres. Per participar en la convocatòria cal tenir més de setze anys, el Graduat Escolar o un títol equivalent o superior, el títol de carreter (conductor de toro), el carnet de conduir de les categories B, C i C1 i el nivell bàsic de llengua catalana, que es podrà acreditar amb el certificat A2 o amb la realització d’una prova durant el procés de selecció.

Les sol·licituds s’han de presentar, juntament amb la documentació requerida, al registre general de l’Ajuntament fins al dimecres 26 de juny. Per a més informació, podeu trucar al telèfon de l’Ajuntament: 977 63 00 06, en horari d’oficina.