L'ajuntament compra un terreny per ampliar l'aparcament l'horta

08/04/2016

L'ajuntament compra un terreny per ampliar l'aparcament l'horta

Disposar de més places per estacionar afavoreix els veïns i el comerç

L'AJUNTAMENT COMPRA UN TERRENY PER AMPLIAR L'APARCAMENT DE L'HORTA

L’Ajuntament del Pla ha comprat una finca a la zona de l’Horta per ampliar l’aparcament municipal lliure i gratuït. El terreny té 367 m2 de superfície i és annex a la zona de pàrquing a la qual s’accedeix pel carrer Onze de Setembre. El cost de l’adquisició és de 31.500€. Des que es va reformar la Réria, l’Ajuntament ha incrementat el nombre de places d’estacionament cèntric i gratuït que afavoreixen tant els veïns com el comerç.

Recentment també s’ha millorat la senyalització d’aquesta zona d’aparcament per tal que els no residents hi puguin arribar amb més facilitat.

En els darrers anys, l’Ajuntament ha comprat cinc finques, totes de petites dimensions, que actualment estan destinades a l’estacionament de vehicles. La previsió del consistori és seguir comprant terrenys a la zona en els pròxims anys.

L’Ajuntament té en el seu pressupost una partida destinada a la compra de terrenys o immobles que ha servit per finançar l’adquisició. La compra de les diverses finques que ja es destinen actualment a aparcament es va sufragar amb partides equivalents d’anys anteriors.

En un futur més llunyà, es preveu urbanitzar aquest sector situat entre els carrer Onze de Setembre, Passeig del Pla, Joan Trenchs i Montserrat.

Al Pla, després de la reforma de la Réria s’ha limitat el temps que els cotxes poden estacionar en aquest carrer, per impulsar la mobilitat i el comerç local. Ampliar les zones de pàrquing permet compensar els veïns i afavorir les estades més llargues.

(Foto: Google Maps)

Data: 08-04-2016