L’Ajuntament convoca una nova plaça per a la Brigada Municipal

24/02/2020

L’Ajuntament convoca una nova plaça per a la Brigada Municipal

S’ha obert la convocatòria d’un concurs-oposició per seleccionar una persona per incorporar-se a la Brigada Municipal del Pla , amb categoria de personal d’oficis varis i jornada completa. El termini per a la presentació de sol·licituds estarà obert fins el dilluns 23 de març.

Les funcions de la plaça són, entre d’altres, realitzar tasques de manteniment de les instal·lacions i equipaments municipal i de la via pública, col·laborar en el muntatge i desmuntatge de les infraestructures de les festes, controlar les parades del mercat setmanal, prestar suport als serveis contractats per l’Ajuntament quan calgui i realitzar tasques necessàries en cas d’emergències.

Per optar a la plaça cal tenir un mínim de setze anys i disposar del carnet de carretoner, el permís de conduir de la categoria B i acreditar un títol de Grau Superior de Formació Professional en Instal·lacions i Manteniment, Electricitat, Electrònica, Mecànica o bé algun d’equivalent. També caldrà acreditar un coneixement de llengua catalana i castellana.

El procés de selecció inclou proves d’idioma per a les persones que no hagin presentat el certificat corresponent així com una prova de coneixements específic i una altra de pràctica. El temari dels coneixements específics està definit a les bases de la convocatòria. Finalment, es valorarà l’experiència laboral així com els cursos i jornades de formació realitzats.

Aquesta plaça s’afegeix a les dues borses de treball que ha convocat l’Ajuntament del Pla. D’aquestes, una és per a cobrir baixes a la Llar d’Infants i l’altra servirà per a les substitucions que calgui realitzar al servei de neteja de l’Ajuntament i també a la Brigada Municipal.