Les obres de la vorera al voltant de l'Escola ja han començat

25/10/2018

Les obres de la vorera al voltant de l'Escola ja han començat

Les obres de construcció del tram pendent de la vorera del carrer de les Escoles ja han començat. Les porta a terme l’empresa Bosir SA, que va guanyar la licitació convocada per l’Ajuntament. El pressupost total dels treballs és de 53.700 euros, amb l’IVA inclòs i la durada prevista és de dos mesos.
La construcció de la vorera permetrà soterrar la línia telefònica que passa pel costat de l’escola i també allargar la conducció de l’aigua de la bassa de la fàbrica que s’utilitza per regar arbres i jardins municipals. És previst que ben aviat aquesta canonada es faci arribar al camp de futbol municipal.
Quan la vorera estigui enllestida, quedarà completada la urbanització de la zona educativa del poble, que inclou, a més de l’escola Sant Ramon, la llar d’infants Quatrevents i la pista poliesportiva descoberta.
La vorera parteix de l’entrada principal de l’escola i arribarà fins al carrer del Vall, on connectarà amb el tram que es va construir quan es va urbanitzar el carrer mossèn Cabayol, la primavera d’enguany. Per salvar el desnivell amb aquell, es donarà continuïtat a la barana metàl·lica que ja s’ha instal·lat. L’actual reixat que encercla la zona d’aparcament darrere l’escola s’eliminarà.
Igual que en la part de vorera que ja existeix, en el tram de l’edifici històric, en la nova també hi haurà places per aparcar i també s’hi plantaran arbres per donar-li un aspecte de passeig. Tot plegat farà que l’entrada i la sortida de les persones que van a peu a l’escola sigui més còmoda i segura.