Lliurament de premis del concurs de dibuix infantil de Nadal

08/01/2021

Lliurament de premis del concurs de dibuix infantil de Nadal

L’espectacle infantil de cloenda de la Festa Major d’Hivern va ser l’escenari per al lliurament dels premis del concurs de dibuix infantil de Nadal del 2020. Enguany el concurs ha arribat a la seva novena edició i s’han mantingut les tres categories per edats, amb tres premis per a cadascuna. A més, d’entre els guardonats, s’ha escollit el dibuix que il·lustrarà la felicitació del Nadal del 2021 de l’Ajuntament.

A la categoria A, per a nens i nenes de preescolar, el primer premi ha estat per a Sinai María Martínez González; el segon, per a Walaa Lyemlahi Senouii el tercer, per a Bernat Bertol Calbet. A la categoria B, on s’agrupen els cursos de primer a tercer de primària, Roc Peña Piñol ha estat el guanyador mentre que Martí Fortuny Oliva ha obtingut el segon premi i Rosa Rossell Martínez, el tercer.

A la categoria C, la dels infants de quart a sisè de primària, Maria Artacho Padrell ha rebut el primer premi, Marc Figuerola Figueres el segon i Anna Milà Andreu, el tercer. El dibuix d’Anna Milà és l’escollit per il·lustrar la felicitació nadalenca de l’Ajuntament per al 2021.

El jurat el formaven Araceli Canela, Sònia Farran, Maria Teresa Ferré, Maria Fonts i Laia Pinyol. El lliurament de premis es va celebrar al Centre Cívic i els dibuixos es poden veure a la web i al vestíbul de l’Ajuntament.

Documents associats: