Mesures per combatre l'onada de calor

27/06/2019

Mesures per combatre l'onada de calor

Tot seguint les recomanacions de Protecció Civil, l’Ajuntament activa l’alerta per onada de calor i posa en marxa, entre d’altres, les mesures següents:

- La Piscina Municipal obre les seves portes, de manera gratuïta, a totes les persones empadronades al Pla de Santa Maria.

- El Centre Cívic estarà obert de 12:00 a 18:00 hores per a totes les persones que vulguin estar en un lloc fresc.

Recordeu la importància de prendre algunes mesures d’autoprotecció per combatre les fortes temperatures, com hidratar-se sovint, evitar sortir al carrer a les hores de màxima insolació o fer les activitats físiques a les hores de menys calor. També cal tenir cura dels animals de companyia, procurant que tinguin aigua i ombra a l’abast i treure’ls a passejar a les hores més fresques.

Teniu més informació en aquest enllaç del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya