Nou número del Butlletí Municipal

16/07/2019

Nou número del Butlletí Municipal

Ja ha sortit el número 16 del Butlletí Municipal. Si encara no l’heu rebut, ben aviat el trobareu a la vostra bústia i també us el podeu descarregar de l’enllaç que figura més avall.

Aquest és el primer número de la nova legislatura i s’obre amb informació sobre la composició de l’Ajuntament i els resultats de les tres convocatòries electorals de la primavera passada. L’apartat “Replà de notícies” recull tots els actes organitzats per l’Ajuntament o amb col·laboració d’aquest des del gener fins el juny. La secció “Pla de projectes” parla, entre d’altres,  de la nova seu del Catesplai i de l’àrea de lleure per a gossos. I a “L’Ajuntament respon” trobareu informació sobre el “Catàleg de masies” i sobre la primera fumigació de l’estiu. La contraportada conté un recull d’imatges del Carnestoltes i la primera pàgina és una fotografia estiuenca de l’Aquagym que organitza el Col·lectiu de Dones a la Piscina Municipal.

Cal anotar una fe d’errades a l’edició impresa: a la pàgina 3, a la llista de regidors, falta el nom i el càrrec de Meritxell Pau, regidora d’Ensenyament i Serveis Socials. En la versió digital, l’errada ja ha estat corregida.

Documents associats: