Nou número del Butlletí Municipal

15/10/2019

Nou número del Butlletí Municipal

El Butlletí Municipal número 17, corresponent al mes d’octubre, ja està enllestit. El podreu trobar a l’estand de l’Ajuntament a la Fira del Vent i, en breu, a les vostres bústies. També el podeu descarregar des de l’enllaç que acompanya aquesta informació.

El butlletí cobreix el període d’octubre a setembre i presenta una nova secció, el “Destacat”, que aquesta tardor es dedica al 25è aniversari de La Xiruca Foradada i a l’activitat més destacada d’aquesta commemoració. Serà la inauguració de la nova ruta “Pel pla del Pla” que es presentarà en el marc del Dia del Camí de Muntanya de la IV Vegueria de la FEEC, el pròxim diumenge 17 de novembre.

Al butlletí també hi trobareu el Replà de Notícies, amb el recull de les activitats organitzades per l’Ajuntament o amb la col·laboració d’aquest en els últims mesos, el pla de projectes i la informació sobre les ordenances fiscals i sobre el cost que han tingut la Festa Major i la Festa de les Neus.