Nou número del Butlletí Municipal

09/06/2020

Nou número del Butlletí Municipal

L’últim número del Butlletí Municipal del Pla de Santa Maria ja s’ha repartit per les bústies del poble i també el podeu trobar a l’Ajuntament o us el podeu descarregar de l’enllaç que acompanya aquestes línies. A les seves pàgines hi trobareu informació de la vida al poble durant els darrers mesos i, molt especialment, tot el que té a veure amb la situació creada per la pandèmia del Covid-19.

Així, podeu veure la llista de tots els nens i nenes que han tingut una felicitació especial pel seu aniversari durant el temps de confinament, informar-vos sobre els preparatius per al Casal d’Estiu i trobar una relació de les mesures adoptades durant aquests mesos, com la desinfecció dels carrers, que ha estat la imatge escollida per il·lustrar la portada.

També hi trobareu altres informacions sobre projectes en marxa, com els canvis de llum a diversos carrers o els nous seients del Camp de Futbol i el Pavelló Poliesportiu. També hi trobareu notícies anteriors a la crisi i un recull de fotos del darrer carnaval, així com els comunicats dels grups polítics que formen l’Ajuntament.