Nou número del Butlletí Municipal

15/02/2021

Nou número del Butlletí Municipal

El número 21 del Butlletí Municipal del Pla de Santa Maria es distribuirà aquesta setmana a totes les bústies i també us el podeu descarregar en pdf des d’aquest enllaç. A la portada, i com a homenatge al personal sanitari i a les víctimes del Covid, hi ha una fotografia dels globus biodegradables que es van llançar a l’aire en l’acte del passat 17 de desembre.

A l’interior destaca l’explicació del procés dels pressupostos participatius, que es portarà a terme per primera vegada aquest any. També hi trobareu les habituals seccions de Replà de Notícies –amb tota l’activitat de l’Ajuntament o feta amb la col·laboració d’aquest– i el pla de projectes que informa de les darreres realitzacions.

També hi trobareu informació sobre els pressupostos municipals per al 2021 i una secció de “Grups Municipals” ampliada per acollir la carta de comiat de Griselda Pau, que ha renunciat al seu càrrec de regidora de la CUP. La contraportada està dedicada als guanyadors de diferents concursos i convocatòries: cartell de la Fira, fotografia, beca universitària i dibuix infantil.

Documents associats: