Noves tarifes al Gimnàs Municipal per al 2020

29/12/2019

Noves tarifes al Gimnàs Municipal per al 2020

Amb l’arribada del 2020, entra en vigor l’actualització dels preus del Gimnàs Municipal. Hi ha dues novetats importants. La primera és que, a partir d’ara, els residents al Pla tindran una bonificació en la quota. Així, per a ells no hi haurà cap increment amb el canvi d’any.

La segona novetat és que durant el mes de gener, la matrícula serà gratuïta. La resta de l’any, per inscriure’s al gimnàs, caldrà pagar 25 euros. Si entre els vostres propòsits per al nou any hi figura apuntar-vos al gimnàs, aprofiteu aquesta oportunitat i no n’endarreriu el compliment.

A continuació, el detall de les noves tarifes:

Quota d'alta: 25 euros. Gratuïta durant el mes de gener de 2020.

Abonament mensual: 25 euros per al públic general / 20 euros per als residents al Pla.

Abonament familiar mensual (fins a 3 persones): 65 euros per al públic general / 50 euros per als residents al Pla.

En els abonaments familiars, quan s'excedeixi de la tercera persona, per cada persona addicional: 10 euros mensuals.

Abonament per 10 dies: 40 euros.

Renovació de carnet: 5 euros.

Reserva d’armariets: 3 euros mensuals.

Les inscripcions es tramiten a l'Ajuntament.