Novetats i projectes a la pàgina web

Novetats i projectes a la pàgina web

Més informació, més transparència

NOVETATS I PROJECTES A LA PÀGINA WEB

Publiquem avui per primera vegada en aquesta nova legislatura un resum de la darrera Junta de Govern i la Crònica del darrer Ple Municipal. Volem que la pàgina web sigui un instrument eficaç per a la comunicació entre l'Ajuntament i els veïns i veïnes i per això hem començat a treballar en un projecte per renovar-la i fer-la més àgil, útil i entenedora.

Mentre el nou projecte avança, seguirem treballant amb el format actual però farem un esforç per publicar puntualment les notícies i informacions que tinguin a veure amb la vida municipal de la mateixa manera que ja ho estem fent amb la pàgina de Facebook.

En els pròxims dies i setmanes anirem actualitzant la informació de la pàgina actual, eliminant elements repetits i incorporant-ne de nous. Entretant, podeu seguir les notícies del dia a dia a la pàgina de Facebook de l'Ajuntament del Pla.

Data: 16-07-2015